Onsdag och levante.

Varma afrikanska vindar(levante) drar över oss och det blir snuskigt varmt och klibbigt. Man kan inte vara pa playan för sanden blaser upp. Man vill faktiskt helst vara inne. I poolen kan man ocksa vara. Pa seneftermiddagen akte vi till Federico efter en förmiddag inne.

Cristian och Cristinaoch barnen.

Manolo och jag har just avslutat ett parti alfapet. Idag vann han. Nu ska jag bära upp Lucas som ligger här bredvid i soffan och sover. Godnatt !
                                                                                            

Kommentarer
Postat av: camilla

Nu har jag uppdaterat min blogg, det tog ett tag men inte sa lang tid som fór vissa... Snygga skor!

2008-08-31 @ 00:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0