Tisdag

Vi kastade oss iväg till vardcentralen pa förmiddagen. Jag fick fullkomligt slita Hugo ur sängen och dom andra var  ocksa svara att fa med sig. Lite oroväckande med tanke pa att vi hade tid kl 10.35 och kom 10 min försent.Hur ska det bara ga när skolan börjar. Jag far nog börja styra upp dethär för mitt eget bästa. Hur som helst, Elsas röda variga ta ska behandlas med en antibiotikakur nagra dagar. Efter sjukhusbesöket gick vi och at churros pa en synnerligen sunkig bar, men gott var det.Sen akte vi till frissan i Sanlúcar där killarna blev klippta och efter det tittade vi lite efter skor men hittade inget passande. Hugo fick ett par badbrallor och ett par flipp-flopp skor och sen akte vi hem. Jag drog ett par tag med dammsugarn och vi at en lätt sen lunch innan vi akte över till Federico.Barnen lekte och Cristina och jag satt och tjatade.
Pa kvällen tog vi en promenad och jag köpte ett par skor som passar alldeles utmärkt till min outfit.

Väldigt snygga pa foten.
Nyklippta nyss uppstigna killar.

Kommentarer
Postat av: Kajsa-Lisa

Hahaha, Hugo ser hääärligt nyvaken ut.



Supersnygga skor och jättefina nyklippata killar.



Kram på er.

2008-08-27 @ 12:19:15
URL: http://viktorochlukas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0