Vi akte hem till Kajsa-Lisa och gänget idag.

Som vanligt gick vi och segade här pa morgonen men pa eftermiddagen tog vi sats och körde över till Kajsa-Lisas.Kul att träffa nagon annan även om sysselsättningen oftast blir densamma-bad!. Tiden gar och barnen är nog rätt nöjda i alla fall men själv börjar jag fa behov av  lite annan typ av stimulans.Sommarlovet är sa fruktansvärt langt här. Den 15 september börjar skolan men dagis redan den 1 september.Den 6 september ska vi pa bröllop,Manolos kusin Pablo gifter sig. Imorgon bör jag aka iväg och köpa skor till mig och barnen, har ännu inte hittat nagot. Pa förmiddagen ska jag med Elsa till doktorn för hon har en ömm ta.
Här lite bilder fran idag.
Eira




Här avnjuter killarna en "film" dom spelade in.


Kommentarer
Postat av: marita

Vilka vackra barn ni har du och Kajsa-Lisa!!!!

Jätte fina bilder.

Kram

Marita

2008-09-03 @ 10:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0