God förmiddag,

Lämnade  Erik vid baten som gar till Cádiz efter att ha lämnat barnen i skolan. Batresan mellan Rota och Cádiz tar bara 20 min. Det är verkligen en perfekt dag för att strosa runt nagra timmar där, klarbla himmel, vindstilla och sol. När jag sen hämtar barnen klockan 14.00 hämtar jag ocksa upp Erik. Men jag tror jag ska lata honom bjuda oss,barnen och mig, pa lunch innan vi aker hem (han avslöjade nämligen att han fick lön igar). Det ligger en bra enkel liten fiskresturang precis vid hamnen, där ska vi äta.
Nu ska jag vika tvätt. hej sa länge och ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: camilla

Pa tiden att det blev lite uppdatering pa bloggen, det e ju lätt att skylla pa andra...

2008-03-25 @ 15:43:33
Postat av: Micke

Hej på er!
Här fortsätter att snöa, suck. Det är kul att åka pulka men alla kläder(som blir blöta), skottning, inställda bussar och stillastående spårvagnar. Jag hade gärna hängt med till Cadiz och ätit fisk.
Clara blev jätteglad för inlägget, tack.
Vi fick en stor låda från HM med spanienkläder till barnen. Baddräkter, klänningar och linnen. Gissa om vi längtar. Hoppas Erik tar med sig våren när han reser hem. Om han reser hem.
Ha det bra, vi ses snart på playan.
/micke&clara

2008-03-25 @ 18:46:56
URL: http://cirkuslennartsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0