Jag tar min skateboard....

.....backen ner, ner, ner, ner för backen ner...image181

image184
Skateboardarna tomten kom med hade nästan legat och rostat sönder.....vi satte igang med hardtränng...riktigt kul!

HÄR om kvällen tog vi en promenad för att köpa glass.
image186
...det är sa trevligt att köra bil och äta glass med brorsan...men ajda, Elsas glass trillar...
image187
..pappa sticker genast till Elsa sin vaniljglass för att hon inte ska bli ledsen..men bara för att smaka..inte fa..pappa tar glassen..
image188
..da blir Elsa sahär ledsen....pappa gar in i glasskiosken..
image189
..och berättar att Elsa tappade sin glass..da ger den snälla killen Elsa en ny glass..
..och da kändes det genast lite lenare där allt det onda satt..(Fran vilken Astrid Lindgrenbok är den meningen hämtad?)

Kommentarer
Postat av: Kajsa-Lisa

Vilka härligt fartiga bilder. Vi ses i morgon. Kram.

2008-03-15 @ 00:23:58
URL: http://viktorochlukas.blogg.se
Postat av: camilla

Ser ut att ga snabbt, MEN nu maste jag vara lite trakig..var e hjälmarna? (Nagra ars arbete pa neurokirurgen sätter sina spar). Papanolo (hans nya namn) ser ut att ha övat, det är väl surfandet som sitter i.

2008-03-15 @ 10:57:31
Postat av: Marita

Härliga bilder. Jätte söta barn.
Glad Påsk önskar jag er alla
Kram Marita

2008-03-16 @ 14:22:03
URL: http://viktorochlukas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0