Nagra rader innan jag sätter igang.

"Doña lavadora" (fru tvättmaskin) har mycket att göra som vanligt. Lucas som inte vill ha blöja pa natten mer,och det kan man ju första han är ju stora killen,har kissat i sängen och allt maste tvättas. Det är helt hysteriskt detta tvättande och vikande av tvätt.Stryka är ju inte att tänka pa.Ska beställa tid hos frissan.Det är hög tid.Barnen ska klippas idag, det är ocksa akut (som ni sett). Hugo vill ha samma frisyr som Lucas men det vill inte jag. Jag tycker han är snygg i lite längre. Vi far väl se vem som vinner.Laga mat, lägga silikon runt diskbänken mm. mm. Ska kolla pa biljetter till Sverige ocksa. igar fanns det nagot intressant fran Málaga med Sterling den 1 juli. Bra datum , finns den kvar beställer jag nog den. Dax att sätta igang..........


Kommentarer
Postat av: Kajsa-Lisa

Åh, vi får hoppas att det blir lite kvar av det långa fina håret. Jag behöver komma iväg med mina med, kanske ska boka tid i dag.

2008-03-11 @ 15:17:46
URL: http://viktorochlukas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0