PROBLEM

image180
Denhär söta kattungen haller pa att göra mig tokig. Den är barn till en sommarkatt som nagon lämnade efter sig när sommaren var slut. För nagra manader sedan fick den en kull söta vita kattungar, tva av dessa terroriserar mig! Dom tar sig in i mitt hus, river sönder sopsäckar, bajsar och kissar i soffan och pa flera andra ställe.Skitjobbigt, skitäckligt jag är skitförbannad !!! Innan strök de omkring här utanför, sen blev det helt plötsligt modigare och tog sig in. Det har hallit`pa i tre dagar och maste fa ett slut NU !!!!

Kommentarer
Postat av: Kajsa-Lisa

Gud så söt! Jag skulle gärna ta hand om en, men Maxi den surpuppan vill inte ha någon katt.

2008-03-13 @ 23:07:56
URL: http://viktorochlukas.blogg.se
Postat av: camilla

HALLER MED DEN E JU SKITSÖT, HELT KRITVIT. SVART ATT FÓRESTÄLLA SIG ATT EN SAN SÖT KISSE KAN VARA SA BESVÄRLIG... DET E INGET ATT GÖRA AT, JAG VILL INTE HA DEN.

2008-03-13 @ 23:39:00
Postat av: Lotta

SÖÖT! Men den kan inte flytta till Sverige heller, det är ju en vildkatt och ska Bob få en kompis blir det en hund!

2008-03-14 @ 07:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0