Tisdag

image214I
Idag har vi bara hängt här hemma. Vi hade planer pa att atminstande aka och handla men vi kom liksom aldrig till skott. Delvis för att Elsa inte är riktigt bra än. Men det har varit helt ok. Hugo tar sma rundor med sin cykel och har lekt  med Sergio och Alvaro, tva killar som kommer hit vid helger och pa sommaren. Lucas som gillar att vara hemma har varit här med Elsa och mig.
image218image213
Terroristerna anländer lagom till lunch.image211
Den modigare av dem tar sats.........image210image212
...och landar mitt pa matbordet....tur vi hade ätit färdigt.
ÄR det verkligen ingen som vill ha dessa bedarande hungriga varelser?

Ska slänga in nagra bilder pa mina sma rabatter ocksa. Det ser lite ynkligt ut än men vänta nan manad sa ska ni fa se hur det växer här.
image208image207


Kommentarer
Postat av: Kajsa-Lisa

Vad sitter du uppe klockan ett för!? ;) Jag hoppas att det är bättre med Elsa. Kram.

2008-03-19 @ 07:43:42
URL: http://viktorochlukas.blogg.se
Postat av: camilla

Hahaha... Kajsa Lisa, vad gör du pa bloggen 7.43 när det e pasklov, jag har ursäkt, jag "jobbar".
Fint i rabatten Maja, Kalanchoe e bra för de tal det mesta och har blommor nästan jämt.

2008-03-19 @ 08:24:30
Postat av: Ingrid

Sitter på jobbet 15 min känns som en evighet. Får kolla alla bloggar för att få tiden att gå.
Måste bara säga att du har en fantastisk rabatt! Vi har ju radhus också men vår rabatt likanar ett katastrof område , nästan
bara ogräs. Fråga Camilla
enlgt hennne är det nog förfärligt.
Egentligen borde ju hon hjälpa mig med rabatten hon som har så gröna fingrar...

2008-03-20 @ 02:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0