Redan mitten av november


Luriga Lucas och hans fina porträtt av honom själv(svart)&Hugo(röd).

I ar ska vi fira jul i Sverige. Om allt vill sig väl aker vi dit den 20 december och tillbaks den 3 januari. Vi aker till Köpenhamn och tar därefter taget till Växjö. Vi önskar oss snö, sol och tjock is pa sjön, gummimacka med kallkorv, godisbilar, kanelbullar...men mest av allt att träffa kusinerna och monster Tarina,Isak, Adrian och Hanna,morfar,Tore och Lena,Erik,Olle och Nisse,Lotta och ALLA andra som jag hoppas att ha turen att träffa!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad roligt att ni kommer till Växjö! Jag kan inte lova snö men jag kan göra något åt kanelbullar och annat mys! Jag har semester 20 december till den 6 januari och Felix och jag ska bara slappa. Och träffa er då =) Pop är Växjö från den 21/12 så han vill säkert gärna också träffa er. Längtar redan =)! Stora kramar till er alla!

2008-11-19 @ 07:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0