Jag har en sjukling hemma.

Feber, hosta och diarré.Det blir hemmadag för Elsa och mig. Typiskt, jag som hade sett fram emot att ga pa keramiken där jag haller pa med en spännande sak. Men sa är det att ha sma barn och framforallt när det blir vinter och kallt, den ena sjuklingen avlöser den andra. Solen skiner och himlen är bla men det är kallt. När jag nyss var ute och hängde tvätt blev fingrarna sadär stelfrusna precis som dom blir i Sverige.Det känns som om det är vinter i luften.
Jag var pa ett möte med Hugos fröken härom dagen. Aterigen fick jag min negativa uppfattning om henne bekräftad. Jag har inget förtroende eller tilltro till henne. Nästan alla föräldrar är missbelatna. Det känns jobbigt att oroa sig för om dom lär sig nagot i skolan eller ej, att man maste ha järnkoll hemifran. jag undrar om hon egentligen har nagon förmaga att lära ut. Att hon är oförmögen att styra upp eller halla ett  föräldrarmöte är ialla fall säkert.

Kommentarer
Postat av: Marita

Stackars Elsa!!!hoppas hon blir bättre snart.Det får inte vara kallt nu när jag kommer...Hoppas vi ses.

Kram

Marita

2008-10-30 @ 11:51:51
Postat av: Camilla

Oj! Hon ser verkligen sjuk ut stackaren!!

2008-10-30 @ 21:19:04
Postat av: Ingrid

ja det var väldans vad hon ser feber rosig ut om kinderna.

Såg receptet på äppelkakan det får vi prova verkar jätte gott med nötter och kryddor.

Hoppas ni har det bra i " kylan " själva har vi 5 plus.

2008-10-31 @ 16:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0