Morfar är här och det regnar...

Lang bloggfranvaro jag vet men...tiden bara gar... Morfar är här och hjälper oss med lite av varje. Idag ska han och Manolo byta ut bänksskivan i köket, den nuvarande har ruttnat lite vid kranen och ser allmänt ful ut.
 Det regnade, askade och blixtrade natt sa fruktansvärt  härom natten. Pa morgonen var garaget och vart förrad vattenfyllt upp till knäna. Hela omradet lag mer eller mindre under vatten-världens kaos!!! Nu har dom i alla fall pumpat bort vattnet men jag har ännu inte gatt ner  till förradet för att se vad som gatt förlorat. 
Igar  var det Spaniens nationaldag och vi var hos Camillas där vi blev bjudna pa varmrökt lax -Jättegott! En skön dag blev det tillslut för sen tittade solen fram och det blev riktigt varmt.Dessvärre glömde jag kameran där sa dethär inlägget blir utan bilder. Annars är det bra. Barnen ligger här pa soffan och ser pa Bamse.Det är halvmulet idag igen. Hoppas det klarnar upp för det är sa jobbigt att vara inne när man är trangbodd.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Japp, nu far det va slut pa regnet fór jag star inte ut en dag till med barnen inne, fast det var ju kul att ni kom igar, det bryter ju av lite fran tristessen...

2008-10-13 @ 09:30:20
Postat av: Lotta

Hej! Regn är aldrig kul och vi har faktiskt fått lite sol här i Sveriges regnigaste stad =). Felix och jag har färdigställt Bob hus som är vinterisolerat så nu är vi redo för oväder. Hoppas Bob kommer att använda det! Jag åker på tjänsteresa till Asien den 27/10, ska försöka ringa innan jag åker. Hoppas ni alla har det bra! Kram

2008-10-13 @ 18:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0