En ganska bra söndag.

Jag har fatt tillbaks min kamera sa nu kan jag lägga upp lite bilder igen.
Idag har vi varit pa teater och sett Mary Poppins.  Hugo, Lucas och jag gick dit med kompisen Federico och Manolo stannade hemma med Elsa. Kan inte säga att jag var sadär jätte imponerad av uppsättningen, dessutom var ljudet urkasst, men det är ända kul att göra nagot annat. Pa eftermiddagen lekte dom här pa omradet.

Nagra grannar hade satt pa ABBA pa hög volym sa här jazzar killarna loss..
...lite brak i vanlig ordning..
...och fotboll !



Sen mulnade det pa och det började regna och alla gick hem till sig.

..och det blev ett santdär vackert ljus som min lilla digitalkamera inte riktigt klarar av att aterskapa.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Vad kul med abba , det kan man ju dansa loss riktigt bra till , då är du väl stolt över att vara svensk.

2008-10-21 @ 08:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0