Morfar aker hem och det blir fint väder.

Imorse vinkade vi av morfar efter en vecka här hos oss. Stackarn har inte gjort mycket mer än jobbat och statt ut med  gnälliga och skrikiga barn som inte har velat ga och lägga sig om kvällarna.Bänksskivan kom i alla fall pa plats och redit gjort blev det ju naturligtvis. Idag har jag ägnat hela förmiddagen at att städa köket, det blir ju en himla massa damm när man sagar och slipar...
Det var karate idag sa vi tog bussen dit. Hugo tycker verkligen om det. När jag far tillbaks min kamera ska jag ta bilder sa ni far se hur cool han ser ut i sina karatekläder.Lucas har ännu inte tänt pa idén, han är för närvarande inne i film och dataträsket, hoppas det gar över snart! Vi malade i alla fall lite innan vi akte till karaten, blandade färger för att se vad det blev om man blandar Blatt och Gult = Grönt, Gult och Rött = Orange.......jättefint blev det!
Imorgon är det keramik och jag har funderingar pa att cykla dit. Fransmannen som jag började samaka med har sin skraltiga bil inlämnad pa verkstad, vi far se om de kan fa liv i den! Att cykla är ända en sak jag haft i tankarna, för motionens skull.Jag kan tänka mig att det rör sig om 1 mil ungifär fran Costa ballena till Sanlúcar och nästan hela sträckan pa en ny fin cykelväg!
Nu gar jag och lägger mig för att ladda batterierna.
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0