1/11 2009



Det känns väldigt bra att  lägga upp en hel drös med härliga bilder fran stranden den första november. Ännu bättre att kunna tala om att jag tagit mig ett dopp!
För veckan som gatt har inte varit en av de bättre. Jag har varit pa ett utomordentligt överjävligt humör. Inget talamod utan bara arg, arg och arg. Jag vet inte hur manga ganger om dagen jag bade gatt upp i atomer, limningen och blivit galen och tokig.Det badar inte gott! Men kanske,kanske har det varit den analkande fullmanen som retat upp mig sa till den milda grad. Ikväll sitter manen fasthäftad pa himlen som en stor rund färgglad knapp. Sa vem vet, imorgon kanske jag är snäll igen.

 Hur som helst sa dammade Manolo av sin surfingbräda som statt totalt bortglömd i förradet under fler ar. Han lyckades dessutom dra pa sig sitt gamla svarta alaskinn. Och jag tror att det gjorde honom gott att flyta omkring där bland vagorna med de andra surfarna, även om formen nu inte var som förr.   

Kommentarer
Postat av: Marita

Härliga bilder!!!Haha ja ibland är man bara på så dåligt humör,men det har man rätt till ibland.

I Sverige är det mörkt grått trist..regn regn.

Men snart får vi pynta till advent,då blir det genast ljusare.Ha det bra.

Kramar

Marita

2009-11-02 @ 16:11:54
Postat av: Linda Pierre

Det är när man ser sådana här bilder som man verkligen förstår hur underbart det är här i Spanien! :)

2009-11-02 @ 17:22:32
URL: http://www.svisp.se
Postat av: Sandbarnet

Åh det ser härligt ut, skönare än i Malmö... med säkerhet.



Kram

2009-11-03 @ 17:51:06
URL: http://www.sandbarnet.blogspot.com
Postat av: K-L

Värsta surfarsnubben!! Visst har det varit helt underbart väder, men nu verkar det ha vänt.



Du, den där träffen!! Viktor har tjatat nu i några dagar. Fast ni får ju bli friska först så klart.



Kram

2009-11-05 @ 21:52:18
URL: http://viktorochlukas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0