Tidsoptimisten

Idag har jag lovat att servera lasagne vilket för närvarande är barnens favoriträtt, ja kanske hela familjens favorit. klockan 11.00 ska jag plocka upp barnen fran skolan för vaccinering, inte mot svininfluensan utan vanliga influensan. Framförallt Lucas och Elsa har ju lite luftvägsproblem sa dom har blivit tilldelade vaccinet.
Maste handla lite ocksa. En arbetskamrat till Manolo som flyttat ner fran Madrid och bor här i Costa Ballena ska komma över ikväll. Vi kör pa tacos. Jäst maste jag ocksa köpa för pa lördag morgon har jag lovat att vi ska baka kanelbullar. Farmor ska fa en pase när vi aker dit och äter, hon gillar bullar. Sen är det karate och kanske ett nytt försök till skoköp, stödhjul,badbyxor......och sa skulle jag vilja ta en sväng om växthuset ocksa men misstänker att det är att vara lite väl optimistisk...vilket i och för sig inte är fel...och städa....
Nu dusch sa hej pa ett tag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0