Gott och blandat.

Tack gode gud för att jag gick pa keramiken idag, den gav mig en välbehövlig kick! Annars tror jag dagen blivit ganska  usel.
Pa natten kunde jag inte somna för att jag frös om fötterna. När jag väl bestämt mig för att ta pa mig ett par sockor somnade jag ganska fort. Vaknade igen da jag frös om hela kroppen (nu lag jag helt plötsligt i Elsas säng), hämtade en filt. Pa morgonen när jag vaknade frös jag igen och tänkte att det nog är dags att ta fram riktiga täcken. Därefter upptäcker jag att jag delar kisspöl med Elsa (och jag lovar att det inte är jag som astadkommit den). Hela min pyjamas var blöt och kall. Inte alls konstigt att man fryser!
Pa simskolan var allt frid och fröjd tills jag skulle kamma haret pa Lucas efter duschen. Da upptäcker jag en liten,liten svart prick som rör sig - En lus!! Vi har fatt lappar hem om att det finns löss pa skolan och nu var det alltsa var tur att trilla dit pa det. Apoteket nästa och lusbehandling. Alla sängkläder tvättas, borstar och harspännen har jag kokat och dom genomkammade haren är nu lusfria. Det var faktiskt bara Lucas som hade pippor, men vi har behandlats allihop för det ska man tydligen. Hoppas det var första och sista gangen.

Kommentarer
Postat av: MARITA

Fy stackars er!!!Hoppas att ni får en skön helg,och att vintern inte är på väg än.Här hemma är det grått och trist.Mörkt nästan hela dagen.Burr.



Kramar

2009-10-23 @ 11:26:30
Postat av: tarina

Fy Fransson !!!! Visst är det läskigt. Hoppas den ger sig av och aldrig kommer tillbaka. Letar och letar efter biljetter. Med Finnair kan man flyga för 37576 :- finns det folk som kan det ? Ha en skön lördag.Puss T

2009-10-24 @ 13:14:27
Postat av: camilla

Tarina: Min pappa flög hit med Ryan Air till Jerez och hem från Sevilla, de slapp övernatta på flygplats. Annars e det väl Brusselairlines som går OK...

2009-10-24 @ 21:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0