Oktober och varmt.

30 grader varmt och 24 i vattnet i mitten av oktober! Fint väder har jag absolut inget emot men nu börjar jag bli mätt pa denna värme. Och stranden är jag inte sugen pa längre men tog ända en liten sväng dit idag med Elsa och Camilla och co, man känner liksom att man borde passa pa för sen kommer ju den langa vintern. Fantastiskt skönt i vattnet var det i alla fall. Sen akte vi hem till Camillas där vi blev bjudna pa varmrökt lax som hennes pappa tagit med sig fran Sverige- Gottigottgott !!!




Igar var barnen och jag pa bio och sag filmen "up". Den var bra. Annars har vi varit runt lite här och där och fikat. Igar med Auxi, Roberto och Robertito.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0