Pilates-nej tack !

Inte en droppe svett och inget flas. Pilates är laaangsamt och segt och inget för mig. Det fick jag klart för mig idag efter att ha prova ett pass pa ett hotell här i Costa Ballena. Aerobic, gym eller en rask promenad passar mig betydligt bättre. 
Idag är himlen täckt med moln och det har regnat kraftigt i omgangar. Temperaturen har sjunkit med ungifär tio grader och man har äntligen kunnat dra pa sig en langärmad tröja! Först tyckte jag det var lite mysigt, men redan nu hoppas jag pa bättre väder imorgon. Varken mulen himmel eller pilates faller mig pa läppen !

Kommentarer
Postat av: camilla

Till helgen blir det bättre, gillar inte heller detta men det är bra för att det ska växa som Lotta på bråkmakaregatan säger, "koskit och regn"

2009-10-21 @ 10:25:24
Postat av: Lotta

I Sverige har vi ungefär 3 grader på morgonen så jag ber alla boende i Spanien att sätta "mulet" i perspektiv =)! Har varit hos veterinären idag med Dexter för att kolla ögonen men hon var mer fokuserad på hans vikt. Hon tyckte att han var rund som en julgris och han är satt på omedelbar, strängare, diet (han ÄR ju redan på diet...) Känner mig som världens sämsta matte... Sen åkte vi till skogen och där sprang han ner i ett lerigt dike och rullade sig i skit och geggig snigel så det blev shamponering när vi kom hem. Så mycket för den jobbeftermiddagen.... Just nu skulle jag göra vad som helst för en mulen dag i Spanien.... Stora kramar till alla från Lotta & Tjocka Dexter

2009-10-21 @ 16:41:06
Postat av: Lotta

I Sverige har vi ungefär 3 grader på morgonen så jag ber alla boende i Spanien att sätta "mulet" i perspektiv =)! Har varit hos veterinären idag med Dexter för att kolla ögonen men hon var mer fokuserad på hans vikt. Hon tyckte att han var rund som en julgris och han är satt på omedelbar, strängare, diet (han ÄR ju redan på diet...) Känner mig som världens sämsta matte... Sen åkte vi till skogen och där sprang han ner i ett lerigt dike och rullade sig i skit och geggig snigel så det blev shamponering när vi kom hem. Så mycket för den jobbeftermiddagen.... Just nu skulle jag göra vad som helst för en mulen dag i Spanien.... Stora kramar till alla från Lotta & Tjocka Dexter

2009-10-21 @ 16:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0