När regnet inte upphör.


Vad gör man när regnet inte upphör?

Jo, man ställer en vas tulpaner pa bordet för att lätta upp stämningen.

Dagen började i "slow motion", trög start. Men när barnen kom hem fick jag liksom upp farten...


Jag ramade in vackra bilder som legat i mappar alldeles för länge när de borde hänga pa väggen.
Det pusslades och pärlades.

Vi lagade köttfärssas och lasagne.

Dansade och sjöng till bra musik.

..och sa bakade vi jordgubbstarta och exprimenterade med att ha choklad i ett lager. Men vi var alla överrens om att jordgubbstarta är bäst med bara jordgubbar !


Kommentarer
Postat av: camilla

Gud va gott!! Det är sån du skall ha med dig när du kommer hit och fikar!!!

2010-02-16 @ 13:20:33
Postat av: Malin

Vilken mysig dag ni verkar ha haft : )



Kram



Ps. Glömde ju nästan att jag minsann hittade ditt örhänge när jag städade i lördags, så det är i säkert förvar. Ds

2010-02-16 @ 19:03:02
URL: http://www.sandbarnet.blogspot.com
Postat av: Marita

Vilken härlig tårta,och fina tavlor bra ide att sätta upp barnas teckningar.Ha det så bra i regnet

här blr vi i ställe översnöade "vet inte vilket som är bäst"



Kramar

2010-02-17 @ 10:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0