Kort langhelg.

När man har mycket att göra gar tiden fort. Den här helgen har dagarna varit sa till den grad fullmatade med aktiviteter att jag knappt hunnit ta nagra bilder. I fredags utflykt till ikea med Manuela och alla barnen. Sen har det rullat pa med simtävling, släktmiddag,övernattning  mm. Igar var det ett ljuvligt väder sa jag passade pa att klippa häcken och torka tvätt ute. Tur var det för idag är väderkartan ater igen fullkluddrad med moln, regn och blixtrar. 

Ett litet gäng nattsuddare.

Igar kväll vid läggdags sa Hugo:

-När mina kompisar aker känner jag mig alltid lite ledsen.
-Jasa, vem tänker du pa?
-Viktor.
-Vi ska försöka träffa Viktor i veckan. Sov nu.

Nu upptäkte jag just att Viktors jacka hänger kvar i hallen. Utmärkt ! Nu maste vi nästan träffas.
Kompisar är guld!!

Nu ska jag sätta igang och knada lera. Fixa käk och skriva en lang "att göra" lista.

Ha en bra dag
  

Kommentarer
Postat av: K-L

När ska vi träffas?? Viktor tyckte också att det var toppen att han hade glömt jackan av exakt samma skäl.



KRam.

2010-03-03 @ 11:07:58
URL: http://viktorochlukas.blogg.se/
Postat av: Marita

Hej Maja.

Hoppas allt är bra med dej och din familj.

Jag önskar er en Glad Påsk.



Kramar

2010-03-30 @ 10:45:34
Postat av: camilla

Nu har det gått över 1 månad, I say no more... Bloggadressen hade tom försvunnit från rullgardinen med senaste använda...

2010-04-07 @ 21:57:19
Postat av: Tagge

sssssskkkkkkrrrriiiivvvvvvv maja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-05-27 @ 19:49:14
Postat av: Tagge

sssssssssssskkkkkkkkrrrrrrrrriiiiiiivvvvvvvvvv!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-05-29 @ 08:03:46
Postat av: Tagge

maja det har gått över 4 månader!!!!!!!!!!!!!!sen du skrev. vad håller du på med igentligen???????

skriv jag vill veta vad ni håller på med

2010-06-10 @ 18:39:29
Postat av: Sandra

Hej!



Hittade din blogg via Google.

Har tittat lite snabbt igenom första sidan på din blogg, och ni ser ut att bo jättemysigt (sett ur ett sommarisverigeärkalltperspektiv....) ;0)



Skulle du ha lust att svara på några nyfikna frågor om hur det är att bo i Spanien?

Vill så gärna flytta dit!!



Hoppas ni får en fortsatt bra dag!

2010-06-17 @ 12:30:42
URL: http://weytomuch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0