Inte som planerat.

 Vi hade planerat att aka till aqualand ( vattenland) igar men det hade dessvärre stängt för säsongen. Istället akte vi till Cádiz och at med svärmor pa stan och passade pa att besöka katedralen.
 
Sen blev det eftermiddagsfika med moster mammen och Manolos kusiner som barnen älskar. Det blev en bra dag fast det inte blev som planerat och själv var jag mer än nöjd att jag slapp aqualand.
För övrigt gick skolstarten bra och speciellt Hugo är sa glad över att vara tillbaks i skolan. I fredags köpte vi nästan allt skolmaterial som han behöver för terminen. Nu saknas bara en blockflöjt och en stallinjal. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, vad du bloggar, roligt!



Jag förstår att du mer än gärna slapp vattenlandet. Mina barn var där när jag var kvar på Gotland.



Jag hoppas att allt är fortsatt bra med er.



Kram.

2010-09-15 @ 09:47:09
Postat av: camilla

Tur att nån bloggar, har ju i9nga kvar att titta på längre

2010-09-17 @ 12:57:19
Postat av: Tagge

skriv maja skärp dig

har inte darton kommit ännu??????

hälsa alla //Clara

2010-11-01 @ 15:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0