Tillbaks pa arenan.




Hur kan det vara september när det just var april? Helt obegripligt. Födelsedagar har firats, en resa till London under pasken har vi gjort och snart är det laaaanga sommarlovet slut. Den tionde september börjar skolan och det är inte utan att vi alla längtar. Det räcker med vila nu, tack vi är mer än nöjda.
Vi har haft ett bra sommarlov och en sagolik  julimanad i smaland. En plats som maste vara en av de vackraste och mest idylliska  som finns (i alla fall en sommar som denna). Eller hur?

Som sagt det var länge sen sist. Jag hoppas alla haft en skön och bra sommar och liksom jag är sugna pa nystart, ordning och reda, rutiner, friska fläktar ( här har det varit sjukt varmt )kraft och massor med ny energi.
Sadär ja, da har jag startat upp för en ny omgang igen.
Välkomna.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej maja! Kul att du är tillbaka! Fina bilder från Småland, visst är det idylliskt =) Brukar dock inte kännas så i november=)! Såg att du ringt, jag hör av mig snart. Stora kramar från Skjaga

2010-09-03 @ 14:31:39
Postat av: Tagge

Härliga bilder !!! Trevlig läsning. Roligt att kunna följa er.

Kram !! "monstret"

2010-09-03 @ 23:52:32
Postat av: camilla

Fiiin Elsa var på födelsedan(?) Klänningen känner jag igen och sånt gummiband har vi oxå!! Bara en vecka kvar, fast första dagens ledighet (för oss) tillbringar jag kanske på sjukhuset...

2010-09-04 @ 15:42:10
Postat av: Tagge

snygga bilder maja skönt att du är tillbaka

//Kram Clara!!!!!!!!!!!!!!!

2010-09-17 @ 14:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0