Lagom crazy.

 Sahär slutade gardagen.

 Och bilen fick en ordentlig buckla därbak. Men det var inte mitt fel ( som tur är! ) En farbror backade pa mig. Han sag mig inte. Men när jag sag bucklan blev jag sa arg att jag drämde träskon i marken med en sadan kraft att den sprack pa mitten.
 Efter att ha genomfört den pappersexercis som man bör efter en olycka drog jag vidare med mina tre barn  till snickaren. Vi hade tidigare under dagen inhandlat en bänkskiva pa Ikea men da den var lite för lang skulle vi ga och fa den kapad.
Maste säga att det kändes lite märkligt att halta runt i en tvadelad sko. Jag sträckte fram min fot med de tva skodelarna pa och fragade snickaren om de hade extra starkt trälimm? Han tittade pa mig misstänktsamt. Sen svarade han att; joda det hade dom. 
Vi bestämde sedan att jag skulle komma förbi en förmiddag med skon i en pase. För den behövde nog i alla fall en tre fyra timmar i ett skruvstäd och sa länge ville dom nog inte ha mig staende pa ett ben  i sin verkstad. 
Nöjd haltade jag iväg därifran med min skock ungar och en skön känsla av att vara lite lagom crazy.

Idag är Manolo ledig. Far se vad vi hittar pa. Själv vill jag helst sy nya gardiner och fixa lite här. Det behövs.


Kommentarer
Postat av: marita

Haha jag tänk så det kan gå,bättre med en sko än person skador..ha det så bra.Kul att du bloggar igen.Kanske ses någon gång när jag är i Spanien.

Kommer 20/9-13/10.

Kram

2010-09-09 @ 13:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0