söndag

Jag har sprungit idag ! Och igar sprang jag samma runda som tar 35 min. Och jag stannade inte en enda gang - Olé !
Hoppas knäna ska palla för jogging. Det är ju sa smart och man känner sig sa nöjd efterat.
Just nu sitter barnen och jag framför tv:n och väntar pa att min kusin Erik ska komma. Manolo har akt till flygplatsen för att hämta honom. Han ska stanna en dryg vecka och vi har bestämt att vi bla ska aka till Portugal och campa med nagra vänner. Det kommer att bli kanon. Annars har det varit en ganska stilla söndag. Elsa var pa stranden med en kompis och vi andra tillbringade eftermiddagen i poolen hos vara italienska vänner.
Nu ringde just Manolo och sa att flyget fran Madrid inte avgatt som det skulle. Sa nu vet vi inte om Erik kommer idag eller imorgon eller till Jerez eller Sevilla. Shit va jobbigt för stackars Erik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0